sobota, 20 lutego 2016

Yeezy Boost by Kanye West



 Buty zaprojektowane przez Kanyego Westa cieszą się dużą popularnością, promowane przez same siostry Kardashian's i inne znane gwiazdy, podbiły także serca Polaków do tego stopnia, że pod sklepem w Warszawie zgromadziły się tłumy, by je kupić. I choć nie są tanie - wszyscy chętnie je kupują! Buty mają w sobie to "coś" i z chęcią sama bym takie przygarnęła, aczkolwiek na pewno szkoda byłoby mi takich pieniędzy. W końcu to tylko buty!

A Wy co sądzicie? Podobają Wam się?











15 komentarzy:

  1. Kupiłabym... ale potem sobie uświadamiam, że jestem za biedna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w nich całkowicie zakochana. Biorę udział w konkursach, gdzie można je wygrać, ale.. nie oszukujmy się :D A pieniędzy tyle nie mam :( Zresztą nie dałabym tyle za buty, chociaż są piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o tych butach, ale tak ciężko je dostać :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko mi się one nie podobają ?! :D Marka może i jest, ale dla samego znaczka bym ich nie kupiła :D Poza tym są bardzo drogie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym takie chciała :)
    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie jestem na tak, ale szkoda mi pieniędzy jednak haha :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Możliwe, że jestem "inna", ale mnie od tych butów straaasznie odrzuca podeszwa. O ile kształt super, kolory w moim typie, tak ta podeszwa... No nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam buty sportowe, ale te jakoś nie przypadły mi do gustu :/

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Są ciekawe, ale nie wiem, czy chciałabym je mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello .
    This is not spam
    Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Arwards has your blog

    Witam.
    To nie jest spam
    Chcesz podzielić się swoim blogu ze światem? Aby znaleźć ludzi dzielić pasje Saami który jako ciebie? Przyjdź do nas.
    Zarejestruj nazwę bloga URL, kraj
    Aktywność jest tylko przyjazne
    Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić rejestrację
    Mamy nadzieję, że będziesz wiedzieć, z naszej strony internetowej was przyjaciółmi.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Miłego dnia
    przyjazny
    Chris
    Śledzimy na swoim blogu, proszę Śledź nasz powrót
    Wszystkie wpisy otrzyma odpowiadających Arwards Has bloga

    OdpowiedzUsuń

TOP