piątek, 15 stycznia 2016

ZAINSPIRUJ SIĘ!

Inspiracje często motywują mnie do wyszukania podobnych rzeczy, dzięki którym mogę ubrać się tak jak na zdjęciu. Myślę, że takie posty to super sprawa, a zwłaszcza dla osób leniwych, którym nie chce się zbytnio szperać w internecie. Dzisiaj postanowiłam przygotować pierwszy taki post, ale na pewno będzie ich dużo więcej.
Bomber jacket (ostatnio bardzo na czasie) w połączeniu z boyfriendami i timberlandami to prosty look. Ja nie lubię przekombinowanych stylizacji, więc ta jest jak najbardziej OK.


 H&M

11 komentarzy:

  1. Ta kurtka trochę kojarzy mi się z "fleją" (punkowi koledzy mojego brata take nosili kiedyś)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie bardzo podobają mi się Timberlandy, ale jakoś sama nie umiałabym ich nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka fenomenalna! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka z tych rzeczy wisi na mojej WISH LIŚCIE, super post! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka z tych rzeczy wisi na mojej WISH LIŚCIE, super post! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylówa! <3

    Zapraszam na mojego bloga http://angelamos94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie przygotowany post :)
    podobają mi się te spodnie
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda!

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

TOP